אופני שינוע חומרים מסוכנים

אנו פועלים להבטיח שהמטען שלכם יעבור את המסע מנקודת המוצא ליעד בצורה הבטוחה ביותר  ובמחיר הטוב ביותר.

שינוע חומרים מסוכנים: למה חשוב חברת שילוח מקצועית?

בעוד שסחורות רבות המסווגות כסחורות מסוכנות ניתנות לשינוע בינלאומי, חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית בהקדם האפשרי. חברות שילוח המתמחות בכך מכירות היטב את החוקים והתקנות הרבים הנוספים המסדירים שינוע סחורות מסוכנות, ויש צורך בתכנון מקדים בכדי להבטיח את המשלוח בבטחה וללא עיקובים.

שינוע חומרים מסוכנים: מה חברת השילוח תעשה?

לדוגמא, יש צורך בתיעוד משמעותי יותר לתפעול משלוחי חומרים מסוכנים, יש לבצע בקפידה את האריזה והטיפול בסטנדרטים המדויקים של חוקים ותקנות, ובמקרים מסוימים יש להעמיד אנשי צוות מוסמכים בטיפול בסחורות מסוכנות בנקודות מסוימות בהמהלך האריזה והשילוח של  המטען.

חברות ספנות ותעופה הן הקובעות באילו סוגי מובילים ניתן לשנע את המטען שלכם.

לדוגמה, ה- IATA המסדיר טיפול בסחורות מסוכנות לשינוע אווירי, אוסר על שינוע חומרים מסוכנים מסוימים באוויר, מגביל שינוע חומרים מסוכנים אחרים למטוסי מטען בלבד, ומגביל חומרים אחרים לכמויות קטנות הניתנות להטסה. 

מה עוד חשוב לדעת אודות שינוע חומרים מסוכנים?

מטען של חומרים מסוכנים המשונע בהובלה ימית עשוי להידרש לשינוע מעל הסיפון, משלוח ימי חלקי LCL עשוי להיות קשה או אוסר. במקרה ואתם שולחים כמה סוגים של חומרים מסוכנים, יתכן שיהיה צורך להפריד את המשלוח או לתכנן דרישות המכלה מיוחדות. ללא קשר למיקום בעולם אס.פי.אס מסוגלת לספק מערך שלם של שירותי אריזה, ייעוץ, ולוגיסטיקה של סחורות מסוכנות כל זאת בגמישות והתאמה מלאה לצרכים והדרישות של כל לקוח.

לייעוץ ומידע בנושא שילוח חומרים מסוכנים או אריזות מיוחדות לחומרים מסוכנים, מוזמנים לפנות אלינו בכל עת
בטלפון: 058-7682288
במייל: info@dgpackaging.co.il